Normen en waarden: rechteloosheid regeert

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Sep 6 09:29:03 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> In het persbericht dat staat op,
>    http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=188212
> staat het volgende 'slorigheidje',
>    Ook vertelt Timmerman over een interne, vertrouwelijke justitiepresentatie
>    die hij bijwoonde op het moment dat Cees B. nog als dader vast zit.
>    Timmerman: 'In die presentatie wordt verteld dat Cees B de dader niet
>    kan zijn Dan ben je verbijsterd.'
>    Het feit dat Timmerman hier met Netwerk over praat, kostte hem zijn baan
>    bij de politie.
>
> [Wat zijn normen en waarden toch iets intens smerigs].

Altijd al gezegd, Marc. 'Paarden en wormen', heb ik ze daarom genoemd.
Gaat ook nergens over, weet ik, en je weet op voorhand dat je er niets
aan zult hebben. En dat blijkt ... en opnieuw ...

Let altijd op de verkondigers ..... heb ik geleerd. ;)

> Eigenlijk verdienen dit soort lieden de kogel. Als tegenstander van de
> doodstraf stel ik voor hen allen TBS te geven. Bij de hopeloze gevallen,
> uiteraard. Nooit meer vrij, dit tuig. Opsluiten die Donner.

http://www.om.nl/info/nieuws.php?p=pg&id=3798
Openbaar Ministerie - Parket Generaal

"

Justitie heropent onderzoek moord Nienke Kleiss

Justitie gaat de moord op de 10-jarige Nienke Kleiss uit Schiedam
opnieuw onderzoeken. Nieuwe informatie wijst in de richting van een
andere verdachte dan de man die in 2002 door het gerechtshof in Den Haag
werd veroordeeld tot achttien jaar cel en tbs.
"

Maar wat nu nieuwe informatie ??????

Men had allang die informatie als juist is wat Netwerk boven tafel
brengt, dan tegen "de man die in 2002 door het gerechtshof in Den Haag
werd veroordeeld tot achttien jaar cel en tbs.".

En wat heb je aan klokkenluiders regelingen, als er niemand aan de bel
trekt/die klok luidt? Hoe komt men aan een ontslag? In welke een
rechtstaat leven we eigenlijk nog?

De hele bestuurskliek begint vervelende naargeestige trekjes te
krijgen....  Toont zich in een verregaande verziekte cultuur.

Een democratie onwaaardig.

Henk Elegeert