'Biodiesel accijnsvrij'

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Sep 5 13:14:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> ----- Original Message ----- From: "Henk Elegeert" <HmjE at Home.nl>

> Dat doet me denken aan een artikel dat ene Kees de Gruiter hier op
> deze lijst jaren geleden postte, over het in de grond stampen van
> bomen om C te isoleren. Vond via onze vrienden van Google het artikel
> terug:
> http://www.keesdegruiter.nl/publicaties/drukwerk%20derden/stop_burning_biomass.htm

Het is een nogal politiek getint verhaal, Mark. Erg gespitst op een
politieke (non)oplossing. Verder ook een nogal onbegrijpelijk verhaal.

Veel aannames ..... "In this political and environmental reality we can
conclude that ‘biomass for energy’ programs are not only a waste of
money and scientific effort, they are also harmful for the environment."
Maar, hij toont het niet aan. Net een VVD-er. :) Da's ook een gelovige.

Kern van mijn verhaal is dat je beiden opnieuw kunt gebruiken. Een
gesloten systeem. Is er wel zo'n groot verschil met H2O bijvoorbeeld?

> De man is inmiddels lid van de VVD, kandidaat lijsttrekker voor de
> gemeenteraad van Rotterdam, lees ik.

Die hebben wel vaker rare verhalen. :)

Henk Elegeert