Turkije dreigt EU met afhaken

Sat Sep 3 12:38:58 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar als Grieken een doorbreking van een door hen bewerkstelligde strikte
scheiding met onmenselijke gevolgen, afwijzen. Hoe kunnen die Grieken dan in
één EU?? Het is toch een soort Berlijnse muur daar, en mensen woonden er
niet strikt gescheiden! De EU heeft vrij verkeer van personen ook, hoe moet
dat op Cyprus met zo'n vijandig Grieks deel?