Arm Rijk

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Sep 3 11:05:45 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glen,

Ik denk dat je teveel/tevlug conclusies trekt met te weinig (locale) kennis...
Er zijn zat redenen waarom de African American minder initiatief toont, armoe is daar 1 van.
Mijn schoonmoeder vond jouw soort taalgebruik Melodratisch (sic).
Ma had die 2 extra letters niet nodig :-))
lenny

Glenn Mellonius <glenn at mellonius.nl> wrote:
At Saturday 3-9-2005 07:09, dirkie wrote:

>New-Orleans 560.000 inwoners,
>28% Blank
>67% Zwart (African American mostly)...
>1.700 mensen per vierkante km in de groter N-O area.
>Daarom zie je dus allemaal zwarte mensen op de TV fillum er zijn er gewoon
>heel veel
>Daar zal je het mee moeten doen!
>lenny

Blijft het feit dat erg opvalt dat de meeste blanken wel zijn weggetrokken.
Die zwarten die bleven (de armen), hadden dus geen auto, of wel een auto
maar geen geld om benzine te betalen.
Komt nog bij, je moet wel ergens naar toe vluchten. Naar familie met een
huis groot genoeg om je te huisvesten, of naar een hotel. Dat hadden deze
arme mensen niet.
Vluchten zomaar ergens naar toe en dan daar zwerven op straat heeft geen
zin, want dan wordt je daar gearresteerd voor bedelen of wat dan ook. Dan
kan je beter blijven, want als het dan mis gaat zit je op de plaats waar de
hulp komt. Althans dat hoopten ze.

Glenn Mellonius