Turkije dreigt EU met afhaken

Sat Sep 3 09:34:06 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik weet het niet, hoor,

Stel dat de Duitsers Texel e.a eilanden en van mijn part Zandvoort half
bezet hebben, en gesplitst, gezien de vele Duitsers daar, althans vroeger.
Zou het geen tijd zijn die splitsing ongedaan te maken.
Maar goed er was ook nog zoiets als een referendum op Cyprus om de splitsing
ongedaan te maken dacht ik. De situatie lijkt op die in Israel en Palestina.
Als ik me goed herinner wees een deel van het eiland een oplossing af.
Moet Palestina Israel erkennen zonder dat de Palestijnen hun rechten terug
verkrijgen. Omdat Israel noui eenmaal de machtigste is of onze grootste
vriend. Zo simpel ligt het bij het door de Grieken gedeelde Cyprus m.i.
niet.

Fritz