Nevenfuncties: Van slordigheidjes naar versoepeling regeling - D66 voor Kerk en Klooster

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Sep 2 14:47:34 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> From: "Henk Elegeert" <HmjE at Home.nl>

> Nou loop je in dezelfde val, Henk. Dat schreeuwen is onderdeel van het rookgordijn.

Ohh shit !!! Ja zie je, het gebeurd voor je het door hebt. :)

Toch blijf ik denken dat er electoraal iets te halen valt. Zeg maar,
buiten de normale democratische vormen om. Het heette ook ineens:
contact krijgen met de maatschappij. Waarbij men dus impliciet toegeeft
die verloren te hebben. Anderzijds, dat is natuurlijk niet de
maatschappij maar slechts een select gezelschap. Niks open en transparant.

Wat een armetierige democratie hebben we toch.

Henk Elegeert

BTW: Come è con i bambini?