Nevenfuncties: Van slordigheidjes naar versoepeling regeling - D66 voor Kerk en Klooster

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Sep 2 12:30:38 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Precies Henk, een bewust opgetrokken CDA rookgordijn. Ongelooflijk
> dat ze (Balkenende en Veerman dus) ermee wegkomen.

Ja, erg(erlijk) is dat.

> Ben trouwens wel verbaasd dat die bewindslieden zoveel Comites van
> aanbeveling kunnen ophoesten. Die functie stelt immers niets voor,

Nou Mark, ze schreeuwen anders wel moord en brand als hun speeltjes
dreigen te worden afgepakt

> behalve dat je naam op een promotieblaadje wordt geprint.

Ik noemde het al een heimelijke fanclub. Ronduit belachelijke bezigheid.
Dient geen enkel nobel doel, m.i.

> Het is
> dus wachten totdat een of andere wakkere krant nog een paar dozijn
> vergeten (verzwegen zal men koppen) CvAtjes opduikt.

Ah, ben benieuwd. Waarom komt Balkenende zelf niet met dat lijstje?

Hij durft het niet, hij durft het niet. :)
Hij wil um' eerst opgeschoond zien. Wedden? ;)

Henk Elegeert