Nevenfuncties: Van slordigheidjes naar versoepeling regeling - D66 voor Kerk en Klooster

Thu Sep 1 20:18:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 D66 woordvoerder Boris-II,
>Staatssecretaris Pieter van Geel (CDA) is bijvoorbeeld lid van werkgroep
>Kerk en Klooster en dat moet kunnen, zegt Van der Ham.

 Bernard Aris <B.Aris at TWEEDEKAMER.NL>,
>Ik zie het verband niet met een kerkelijke identiteit.

 Ik ook niet. Vandaar dat ik het maar in de subjectline zette, dan valt
 het op.  :-)

>je moet formalistisch dogmatisme niet tot zulke flauwekul-hobbybaantjes
>(...) doortrekken. Brinkhorst moet uit het Comitee van Aanbeveling van
>een rij Innovatieprojecten; dat slaat toch nergens op?

 Bernard, you're missing the point.

 Waar het om gaat is dat een ploeg die (op z'n zachtst gezegd: dwangmatig
 en tegen de wens van de burger in) bezig is de regelgeving te hervormen,
 zichzelf boven elke regel verheven acht. 50 keer in overtreding ! VIJFTIG
 keer ! En dan zou het gaan om 'slordigheidjes'.

 En dan loopt men tegen de lamp - en dan WIL MEN DE REGELS VERANDEREN !!
 Godallemachtig wat een horken !
 Men had dus EERST de regels moeten veranderen en DAARNA stupide bijbaan-
 tjes moeten accepteren. Dit kan dus beslist niet.

 Dit is vragen om anarchie.

 Marc Fluks, Amsterdam