Corruptie Aso: Vijftig bijbanen !

Thu Sep 1 13:01:42 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Zojuist in de Volkskrant en op deze lijst,
 https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0509&X=&L=d66&P=R575
>In een nog niet gepubliceerde analyse stelt het onderzoeksinstituut
>TNO in Delft dat staatssecretaris Van der Laan (Media) meer problemen
>veroorzaakt dan ze oplost.

 Da's precies zoals ik dit kabinet zelf herhaaldelijk kenschets. Bert
 de Vries doet dat in z'n vandaag uitgekomen boek ook (hij zou zelfs
 geen CDA stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn). Daarin veegt hij
 de vloer aan met het neo-conservatieve beleid van CDA, VVD en D66.

 Het echec van Aso wordt groter en groter. Het wordt een politieke
 horrorstory. Deugt er eigenlijk nog wel iets in dit land ?

 De leden van dit prutskabinet hebben 50 bijbanen - doen onze bestuurders
 in elk geval nog iets nuttigs.