Hirsi Ali: islam kern terreurprobleem

Mon Oct 31 09:21:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, Henk,

Maar hoe ontnemen we de angst voor gelijke monniken gelijke kappen,
en laten we de handschoentjes waarmee gewerkt wordt uit vermeend racisme
e.d.
uittrekken, om onbevangen te spreken en te handelen.
Respect ook voor zuivere-gedachtenslecht-aanhangers toon je juist
door ze tegen te spreken vanuit eigen waarden( zwaartepunten, draaipunten,
gezichtpunten),
en in hun voor anderen schadelijk en dreigend handelen aan te pakken.

Overigens gaat hypocrisie altijd samen met zuiverheid. Pragmatisme is niet
alleen des d66.
In zuivere landen en kringen drinkt men altijd thee, maar vraag niet het
alcoholpromillage in de theekopjes.

Fritz