Sun Oct 30 23:13:24 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als Hirsi Ali al waant te kunnen shortcutten, dan kan ik het zeker...

Ik heb op de D66-SideBar,
   http://www.fluks.dds.nl/javascript/sidebar_d66.html
7 shortcuts gezet naar de dagen van de week.

Klik op een bepaalde dag en men ziet het archief van die dag.

De JavaScript moet nog wel gecorrigeerd worden voor het feit dat de
tijd bij SurfNet niet gelijk is aan UTC (de wereldtijd). Voor wie
MET gebruikt doet zich daarom van 0:00-1:00 uur een fout voor; voor
wie geen MET gebruikt kan de fout ernstiger zijn.

Als een D66-wizkid ziet hoe men deze bug kan corrigeren voor de
locale tijdzone en de tijdzone bij SurfNet, dan hoor ik dat graag,
uiteraard. Op zich moet zoiets een kleine ingreep zijn.

De JavaScript neemt aan dat men de juiste tijd op z'n eigen computer
heeft staan (het werkt dus niet voor Henk Vreekamp).