Treurig hoor dit aso-kabinet

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 28 21:05:47 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Ik weet dat je het liefst ziet dat wij nu met dit kabinet breken, en je
postings hebben over het algemeen hier ook alleen maar de strekking om
lekker te stoken, maar als je schrijft:

misken je de parlementaire geschiedenis. Wij moeten niet blij zijn, maar het
CDA, toch zo bedreven in de machtspolitiek. Ze hadden ons nodig en wilden
ons, het was niet ons aanbod. Hij had ook voor de LPF of de Christen
Unie/SGP kunnen kiezen, maar koos ons. En wij hebben met het oog op het
landsbelang (want zo zijn we ook wel weer) besloten de christelijke
koekhappers te helpen.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht