Fw: guldens voor de spijtoptanten

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Oct 27 23:23:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Nou neen, het is geen vals geld, maar het heeft ook geen geldswaarde meer.
Alleen had ik deze al om 17.08 gepost en komt hij nu pas door, en ik had
alleen de link naar het artikel in de NRC gekopieerd, maar onze lijstserver
weigerde het daarom naar de lijst te sturen. Ik doe dus iets niet goed, maar
mij is nog even niet duidelijk wat.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht