Homopartij...

Tue Oct 25 12:53:02 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL>,
>Wat is je punt?

 Mijn punt is dat er geen punt is.

 Toch gaat deze flauwekul eindeloos door. Langzamerhand lijkt het te gaan
 om escapisme. Nederland zakt sociaal in elkaar en regeringspartij D66
 heeft het voortdurend over homo's. En over Europa - en het liefst over
 homo's in Europa.

>Homorechten zijn mensenrechten toch?

 Andre, er bestaan helemaal geen homorechten.
           ^^^^^^^

>D66 komt op voor de mensenrechten, is dat niet goed soms?

 Wie opkomt voor de mensenrechten heeft doorgaans een dubbele agenda
 (vandaar dat escapisme ?). Ik ben niet zo'n voorstander van die 'rechten'
 - die hebben ook geleid tot de oorlog tegen Iraq en Afghanistan. Maar
 goed - da's een andere discussie.

 D66 zou zich eens wat meer zorgen moeten maken over de sociale ineenstor-
 ting van Nederland. Over manneke Balkenende die gisteren met z'n normen
 en waarden 'onze' Alexander Pechtold volledig kaltstelde door 'politieke
 vernieuwing' te vertalen als dat 'minder regels' uit de titel van dat
 vreselijke regeerprogramma. Afgebrand werd D66 ! Er bleef niets meer van
 de partij over.

 Kijk ik vanmorgen op de D66-site om te kijken of er mogelijk al iets over
 staat, spatten de homo's weer van het scherm af.

 Gewoon schande is het !