De grote leugen revisited

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Oct 25 07:33:26 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nu Afghanistan nog, want ook daar zit men met 'vrinden' opgescheept waar
> min zich normaliter voor dood zou hebben geschaamd. Maar ja, nu men daar
> zelf zit .....
>
> Daar zul je als fatsoenlijk land mee opgescheept zitten, zeg. Of zal ik
> dat beeld maar bijstellen?

Niet helemaal vergelijkbaar denk ik, maar het geeft wel grote twijfels.

>  > Niet voor niets dat Balkenende er zo zwaar voor gaat liggen,
>
> Ja, precies zoals ook Bush bezig is zijn termijn uit te zingen. Hier
> faalt onze democratie schromelijk. Bush krijgt ze nog uitgemeten via de
>   media en die was bovendien duidelijk waarom hij ging. Hier mogen we
> helemaal niets weten en legt men geen verantwoording af aan het
> parlement en volk.

Hoe je jezelf verdacht kan maken toch.

> Zou Nederland (mede) een ongure rol hebben gespeeld in of met betrekking
> tot Irak die men nu ook het liefst onder tafel wil houden? Er moet toch
> ergens een logische verklaring voor zijn, niet?

Als je een dergelijk verdenking niet weerlegt zeg je er eigenlijk ja tegen.
Ik denk nog steeds richting het belang van Jan-Jaap, ook een CDA-er. Na de
uitzending van het bezoek, hoe heet ie ook al weer, zette ik op het
toenmalige fourm op de D66-site dat we al snel in Irak zouden zitten omdat
er een baantje te vergeven zou zijn, en zie daar.

Ach Henk, kijk nu maar weer naar de zorgwet wat men wil. Men wil zo graag
lijken op het meest aso-land van de wereld toch, de USA.
En Balkenende denkt dat hij in het rijtje thuishoort van Bush, en Blair. Een
schooljochie van, ik-wil-ook.

Ger