De grote leugen revisited

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Oct 25 04:57:47 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Henk,

Steeds meer wordt duidelijk waarom de inlichtingen waarop Balkenende 1 steun
verleende aan de criminelen Bush en Blair onder de pet moeten blijven.
gelukkig voor D66 hebben ze toen geen verantwoordelijkheid gedragen en nee
gezegd. Helaas hebben ze wel gezorgd voor het voortbestaan van en kabinet
wat er op volgde en wat eigenlijk op een paat mensen na een voortzetting is.
Het zal op zijn minste zo gezien worden.
Niet voor niets dat Balkenende er zo zwaar voor gaat liggen, je hebt het
kunnen zien met Bot. Er bestaat gewoon geen ander argument om zaken geheim
te houden dan zelfbescherming van ze.
D66 zou zich moeten realiseren wat ze aan het doen zijn. Als een en ander
mocht kloppen beschermen ze nu iets wat ze niet zouden willen beschermen. En
erger, het mag niet eens onderzocht worden, dat alleen zegt al voldoende.
Mag ik zo vrij zijn die denkwijze van D66 niet eens te begrijpen? Open,
liberaal, etc. heet het toch.

Ger