Je valt bijna van je stoel

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Oct 23 16:28:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Ger, bijna wel.

Zag ook, dat het allemaal nog wel voornemens zijn, om het mogelijk te
(gaan) vinden dat, he..... dus ....  :) Ik ken dat, hoor. ;)
Ze roepen het al een tijdje namelijk.

Het werkelijke vervolg is veeeeeeeeeel belangrijker.

En hoezo 'bestuurlijke boete'? Dat is toch een (raar!) gemeentelijk
instrument, niet? En die werken m.i. nu juist mee aan die praktijken
waar we het hier eerder over hadden.

En als de constructie in Belgie niet kan werken waarom hier dan wel?

En wat moet ik met zo'n zin als: "Hij pleit voor onderzoek, omdat er
haken en ogen aan kunnen zitten, vooral als het gaat om illegale arbeid
door mensen uit landen van de Europese Unie, zoals Polen." ?

Dan is 'illegale arbeid' (door mensen uit landen van de Europese Unie,
zoals Polen) plotseling een obstakel?

Henk Elegeert