Een rechtse lente (was: Re: Een linkse lente..)

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Oct 18 09:05:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou dat laatste is een goeie vraag Henk, en ik wed dat
er hier niemand op reageerd.
Overigens..
Er stond onder het artikel van Femke.
AuteurS: F. Halsema (meervout dus)
Zij heeft mij nooit zo kunnen bekoren, niet echt een
zwaargewicht, met een spraakgebrek want ze kan de r
niet gewoon uitspreken. De inhoud van het artikel
verbaasde me eigenlijk tot ik zag dat het een analyse
was....
En das heul wat anders.
dirkie

http://www.fmg.uva.nl/actueel/object.cfm/objectID=FC1844A0-7436-4695-98E2309DA7384E4D

http://podium.trouw.nl/novum/binnenland(novum.10-15-2005.0008)

> **********
> Dit bericht is verzonden via de informele D66
> discussielijst (D66 at nic.surfnet.nl).
> Aanmelden: stuur een email naar
> LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen:
> SUBSCRIBE D66 uwvoornaam uwachternaam
> Afmelden: stuur een email naar
> LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen:
> SIGNOFF D66

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/