Een linkse lente..

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Oct 17 14:35:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op zondag, 16 okt 2005 om 23:48 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ontmoette gisteren een meisje hier in Genova die als twee druppels
> water op Femke Halsema lijkt. Dus ik op zoek naar een link met foto om
> naar haar te emailen. Kom ik op mijn zoektocht langs dit uitstekende
> stuk van de hand van Halsema:
> http://www.groenlinks.nl/2ekamer/opinie/Artikel.2005-10-12.0351

dank mark. heel inspirerend stuk idd.

dit stuk had ik nog niet gelezen. (ben wel een trouw stemmertje, maar
niet een trouw lezertje)
ik ben het wel eens met wat ze over hirsi ali schrijft, maar besef dat
ik net als femke in verwende omstandigheden leef. vrij ver van waar de
strijd in huis en op straat zich afspeelt.

> Kunnen we Femke niet als lijsttrekker voor D66 kiezen...?

er moeten toch goeie vrouwen in d66 te vinden zijn die net zo
inspirerend zijn als femke? ;)

want d66 is d66, en echt geen groen links. hoeft ook niet van mij.
d66 bedient een andere doelgroep, die er ook mag zijn.

gr elma