Politici 'bedreigd'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Oct 16 10:41:22 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik durf bijna geen kunstmest meer te gaan kopen voor ons gazon.
Als ex-chauffeur heb ik nog 2 tassen met plattegronden ergens staan hier.
Wonend in Limburg zijn er wel wat maskers en dingen te vinden in huis,
carnaval he.
Op deze compie staat bijvoor Google Earth, waar je de hele wereld aardig kan
inzoemen.
Er ligt een lange ladder in de tuin, ook nog opvouwbaar.
Stel dat ik ook nog eens een gasmaskertje zou hebben uit voorzorg of zo.
Het ergste, ik bericht vaak op deze list.

Zo kan je maar doorgaan, vertaald zou het wijzen in de richting van, en een
reden kunnen vormen om je maar op te pakken?
In de denkwijze van Remkes en Donner begint er dat toch op te lijken.

Hahahaha, wordt het nog veel stiller op deze lijst.

Ger