Den Haag gisteren

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Oct 15 14:54:37 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze hebben weer wat uit te leggen daar. Zoals de berichten nu luiden is er niks gevonden behalve een paar gasmaskers.
Met een beetje geluk, voor henzelf dan, lopen ze van de week weer op straat. Gasmaskers kunnen weinig kwaad en lijken mij niet strafbaar.

Accute dreiging uit de lucht zei gisteren Remkes en Balkenende hem na. Lijkt me toch sterk dat als je weet of vermoedt dat iemand een wapen zoekt je dan praat over dreiging die elk moment kan toeslaan.

Het wordt steeds twijfelachtiger hoor. Zal dadelijk ook wel als informatie bestempeld worden welke niet naar buiten mag komen. Staatsgeheim of zo.

Ger