De beste ziekenhuizen van Nederland.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Oct 15 08:43:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Minder overheid, minder regels, zo was het toch.
Hoogervorst maakt nu voor heel veel de keuze dat wat ze moeten kiezen. Ze
kunnen toch niet anders.
Flauwekul allemaal, men weet gewoon dat in grote meerderheid de mensen
zullen blijven waar ze zitten nu. Mensen kunnen daar geen keuze in maken. Ik
zie mijn oudere buurvrouw niet, weet ik wat voor info gaan zoeken, om
dadelijk op 16 december een keuze gaan te maken.

Zag trouwens in het plaatselijke stuffertje een aardig bericht staan. Een
hele leuke voor Hoogervorst en de belastingdienst. Er waren bij de
oudpapierinzamelingen nog al wat aanvraagformulieren gevonden voor de
zorgtoeslag. Die zaten er regelmatig tussen. Dat komt natuurlijk door de
overgrote duidelijkheid van de overheid. De mensen snappen het allemaal. Of
zouden ze de toeslag niet nodig hebben en denken, die arme Hoogervorst en
Zalm, ik betaal het zelf wel helemaal.

Wellicht een idee voor hem om wat noodhospitalen in de huren voor volgend
jaar. Dat voor alle mensen die er straks onverzekerd bijlopen. Of niet, laat
maar gaan, dan ben je er ook vanaf:(((  Ik ben benieuwd, maar een grote
puinhoop valt te verwachten. Hoe zou men dat willen opvangen of herstellen?