Laat maar Bush, dat doen wij wel voor je

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Oct 14 14:02:09 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op vrijdag, 14 okt 2005 om 13:22 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> Afspraken hoor, daar hou je je normaal aan toch.

natuurlijk. doet nederland ook.
gelukkig ben ik geen amerikaan. dan zou ik van schaamte de straat niet
meer opdurven. ;/

> Waar heb je een VN voor als er een land tussen zit die alleen mee doet
> als
> het hen uitkomt en zint? Ik heb altijd gedacht dat Amerika ook een
> democratie was, ze willen het zelfs opleggen overal. Nu blijkt maar
> wederom
> het tegendeel. Democratie als het gebeurt zoals ik het wil.
> En die maffe Hollandse schoothondjes rennen er ook nog achteraan.

wat stel je voor?
dat nederland een  motie indient om de vs te royeren?
dAt zou bush imo goed uitkomen nu.

gr elma