Conservatisme in D66: Bewaarplicht

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Oct 14 11:25:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Marc,

Het houdt de jongens en meisjes daar van de straat, zo hebben ze wat om
handen.
Hoe kan men nu mobiel gegevens bijhouden van bv een pre-pay? Er wordt niks
geregistreerd als je dat niet wil. Luchtfietserij als je het mij vraagt en
nodige dadendrang van Donner, kijk mij toch eens. Alle macht zoveel mogelijk
naar den Haag, controle tot op je vel. Machtswellustlingen zijn het welk elk
argument willekeurig gebruiken om het uit te breiden.
Net als de MB gaan vervolgen, grote rechtzaken opstarten in zwaar beveiligde
rechtbanken. Grote kosten waarvan het revenu 0 wordt, maar och, wij betalen
het wel, dus laat maar gaan. MB zal er wel wakker van liggen, 2 keer
levenslang of iets?
Het zal het eerste jaar na het overlijden wel gaan stinken in die cel:))))))

En dat D66 nu 5 oktober ineens wel mee deed? Tja, als het deze week was
geweest was het waarschijnlijk weer anders geweest. Het politieke stemminkje
van het moment doet erg mee. Jammer.

Ger