Brinkhorst: Seniorenmoment?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Oct 14 07:35:36 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zou er nog een bezwaar aankleven dat iedereen weer een
nieuw nummer krijgt. Er miljoenen database entree's
gemuteerd moeten worden nationaal en internationaal.
Dat alle briefpapier, visitekaartjes en ander drukwerk
in de stort kunnen cq niet meer kloppen en herdrukt
moeten worden?
Allemaal om iets te verwerven dat allang een feit had
moeten zijn in het kleine NEE-derland. Namelijk door
het hele land bellen zonder kosten, behalve het
vastrecht.

Ik zal het wel weer verkeerd zien, want et zijn me een
stel doordenkertjes daar in den haag hoor

http://mail.yahoo.com