D66 en de homostrijd gekwantificeerd (5)

Wed Oct 12 14:54:50 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL> over de twee petten van Henk
 Beerten,
>komt toch wel vaker voor, dergelijke petten?

 Inmiddels (jij postte -zie ik- zelfs 1 seconde eerder dan ik naar de
 lijst maar ik sta er eerder op) vond ik dus meer.

 Ik probeer een samenhang te zoeken in de rare conservatieve koers van
 D66, allerlei uitingen van homostrijd op de website van D66 en het COC
 (want voordat jij lid werd van deze lijst toonde ik aan dat conserva-
 tieven, en met name de D66 jongeren, iets te maken hebben met het COC).

 Inmiddels zijn we bij oplichting door het COC en misbruik van gelden
 die de D66-fractie het COC meende te moeten doorspelen.

 Er gaat nog veel meer komen, dat is wel duidelijk. Ik stuitte al op
 aanpassingen van de Nederlandse Grondwet en de mensenrechten door D66
 en het COC... het ziet er al met al slecht uit...