NPS

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed Oct 12 13:43:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dat is een misverstand.

Oh gelukkig. Hij is dus gebleven.

> Lennart van der Meulen, netcoördinator van net 3,
> heeft zijn lidmaatschap opgezegd, maar deed dat al bij toetreding tot
> Balkenende 2.

En je zei net ?!?! Kortom: de man haalt nog meer zijn gelijk dan bij het
aantreden van Balkenende 2. Er is dus geen sprake van een misverstand,
of het moet bij jouw liggen, Bert.

> Dat stond wel goed in een artikel vorige week (in Elsevier,
> geloof ik), maar bij oppervlakkige lezing werd gesuggereerd dat het aan de nps
> lag.

Nee, het lag niet aan de NPS, het lag en ligt aan dit kabinet.
Dovendien: Van der Laan heeft van zichzelf en D66 een karikatuur weten
maken. Ze heeft het naar CDA maatstaven zeer goed gedaan, nl. voor de
vorm. Naar inhoud lijkt het nergens op. Zelfs niet in de richting van
wat ze beoogd. Het is (daar zal het CDA zeer tevreden mee zijn) een
inspiratieloze materie geworden. Maar de boodschap is duidelijk, Bert,
D66 durft ook iets als, ook als het haar eigen (ex-)prominenten betreft.
Geweldige show, die wat mij btreft veel beter nog in beeld had kunnen
worden gebracht. Het CDA heeft dus alvast een voorschotje genomen op de
bestuurlijke vernieuwing die er nog aan moet gaan komen.

Pechtold, liet zich al vernieuwende (zo konden we zien) terug in zijn
hok blaffen en krabbelde terug op de vierkante meter die hem in dit
kabinet gegund is. Laat jij 'em van tijd tot tijd nog een keertje uit,
Bert? Wel aan de riem, he. :)

> Zelfs kwaliteitsjournalisten lijden aan oppervlakkige lezing.

Haha .... ja ja. Hebben die het weer niet begrepen. Eerst leed het volk
er al aan, nu ook nog de kwaliteitsjournalisten, Bert?

In de tijd van de echte (kwalitatieve)volksvertegenwoordigers werd je
nog van de juiste informatie voorzien.  :)

Tegenwoordige lullen ze om de hete brij heen, en bedrijft men ipv. met
elkaar, met het volk of haar stichtings-/verenigingsleven, de politiek.

Henk Elegeert