Brinkhorst: Seniorenmoment?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Oct 12 12:31:11 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Marc,

Heel belangrijke zaken allemaal denk ik.
Als klap op de vuurpijl komt hij dan natuurlijk met een grandioos voorstel
over de nieuwe mogelijkheid om 085 nummers in te voeren, want die kan je
meenemen.
Het gros heeft natuurlijk al mobieltjes maar dat vergeten we dan maar even.
Goedkopere infrastructuur maar dat moeten we toch maar zo duur mogelijk
houden.
085-*******, er zitten 7 cijfers achteraan. Als er heel veel mensen dit
zouden gaan doen verdwijnen dus de netnummers en hebben we zoveel
aansluitingen dat 7 cijfers te weinig zullen worden waarschijnlijk. Geen
nood komt Brinkhorst natuurlijk, gewoon een cijfer er bij. Allemaal om het
makkelijker te maken zal zijn bedoeling zijn.
Maar het ergste wat er aan vast zit.
De kosten voor dat nummer bellen zal komen te liggen tussen lokaal en
interlokaal. Kijken we naar het belgedrag dan belt de gewone man
hoofdzakelijk lokaal. familie, vrienden en zo verder. Vooral bedrijven
bellen uiteraard in grote mate interlokaal en hopsakee. De bedoeling er van
is weer zo klaar als een klontje.
Goedkoper voor de bedrijven en de kleine man mag het ophoesten. Is hij al
lid van de VVD?
Zou trouwens een minister van EZ niet wat anders te bedenken hebben dan de
wereldproblemen rond je telefoonnummer?

Ook dit moet wel bijna een seniorenmoment zijn van hem:))))))

Ger