D66 en de homostrijd gekwantificeerd (3)

Wed Oct 12 11:16:48 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>
>Krijgt het COC 1 miljoen dankzij politieke bemoeienis D66?

 Ja. Bijna 1 miljoen. Stond in 1 van die links die ik van de week gaf
 om de involvement van partijen met het COC te kunnen kwantificeren.
 Alle ins and outs ken ik niet. Ik zag het een paar seconden op het
 scherm staan, meer niet - want ik was immers naar iets anders op zoek.

 Even die flits op het scherm pogende te herinneren: het ging om 980
 duizend. De minister wilde het niet geven en toen heeft de fractie
 ervoor gezorgd dat het er weer wel kwam. De bron weet ik niet meer.