D66 en de homostrijd gekwantificeerd (3)

Tue Oct 11 12:08:02 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL>,
>Wat ik me nu toch echt begin af te vragen is het volgende: Waar haal jij
>vandaan dat er een oerconservatieve stroming binnen D66 betstaat die ook
>nog eens een hechte band met homoseksuelen zou moeten hebben?

 Dat heb ik een tijdje terug op deze lijst toch aangetoond ? [Momenteel is
 het archief down, helaas en aangezien ik deze lijst via het archief lees,
 ben ik momenteel vreselijk onthand om deze lijst te volgen]

>Op een punt geef ik je gelijk: Het COC is een conservatieve club. Maar
>gezien het zeer geringe aantal leden van deze vereniging vind ik het te ver
>gaan om te suggereren dat er een hechte band bestaat tussen homo's en
>conservatisme.

 Maar dat zei ik niet - ik zei dat het in D66 speelt. En ik draaide het
 verband om. Ik merkte dat het conservatisme (waaraan D66 's mijnsinziens
 ten onder gaat) iets te maken heeft met het COC en dat merkte ik omdat de
 D66-website nogal opvalt door uitingen van homostrijd (dat zou wel eens
 het vaakst terugkerende onderwerp kunnen zijn - en dat is raar, want het
 onderwerp speelt in 't geheel niet).

 Maar wellicht speelt dat als het COC concervatief is dus ook die COC'ers,
 die iets hebben met D66, conservatief zijn ? Dat lijkt simpel - maar er
 is duidelijk meer aan de hand want het verklaart de insteek van D66 niet.

 De overmatige inzet van D66 heeft in elk geval ook met geld te maken, zag
 ik in 1 van die Google-links (uit m'n hoofd: 1 miljoen/jaar ?). Raar dat
 dat nu weer niet op de D66 website staat (mogelijk is het me ontgaan ?).

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>Oh jee, pas op Andre, getallen zeggen niets,

 De getallen die ik gaf kwantificeren dat er inderdaad iets aan de hand is.
 Natuurlijk kan men op verschillende wijzen naar die getallen kijken, na-
 tuurlijk kan men anders zoeken (ik pinpoint de handel op het COC omdat het
 kennelijk daarom gaat) - en waar staan de cijfers voor ?. Maar te ontkennen
 zijn ze niet.

 Iets willen weten en zelf het antwoord pogen te vinden heeft trouwens niets
 te maken met betweterij... [Als ik iets fout doe, dan moet je dat zeggen,
 lijkt me].