Peilingen 7 oktober 2005

Fri Oct 7 23:25:45 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Dank je wel, en zie je wel ?!

 Volgens mij staat D66 al tijden op 4-5 zetels. Die 3 en -vandaag- 6
 is gewoon ruis en wordt mede bepaald door het aantal zetels van de
 LPF+Wilders. Deze week lijken de peilingen mij minder betrouwbaar
 gegeven de grote verandering bij GroenLinks.

 Overigens ook interessant:
    http://www.politiekebarometer.nl/nieuws_01.htm
 Daar staat dat van de D66'ers 26% voor Dittrich kiest tegen 14% voor
 Pechtold als lijsttrekker en dat 20% van de kiezers vindt dat de PvdA
 met D66 zou moeten regeren (het laagste cijfer van de tabel).

 Marc Fluks