Even een lokale maar eens, die kunnen ook lollig zijn.

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 7 20:56:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Ger,

Als jij die grond koopt en via de notaris geleverd krijgt, als het tenminste
kosten koper is (iets vooor de volgende inspreekbeurt?), is het wel je
eigendom en mag jij het tegen de dan geldende marktwaarde, die in het
algemeen hoger ligt, verkopen. En de overheid zou jouw vermogenswinst moeten
betalen? You 're kidding.

Groet,

Tjerk