Spoeddebat: Ook ik sta achter Ben Bot !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Oct 7 15:49:57 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> ----- Original Message ----- From: "Henk Elegeert" <HmjE at Home.nl>

> Oklahoma is de meest religieuze conservatieve staat van de VS. De
> enige waarheid daar is de waarheid van God.

Ah zo ... thanks. ;)

En wat dan als die god nu eens niet blijkt te bestaan?
Of minstens, dat het geen eenduidige waarheid blijkt?

Maar Balkenende roept niet dat hij 'god on their side' had (hij probeert
ook hem daar te krijgen, is mijn indruk), maar wel dat er nog andere
geheimen, anders dan die van de Amerikanen en de Britten (die wel al
openbaar zijn, dankzij hun democratie), voor hier van doorslaggevende
betekenis zijn geweest en dat hij daarover wil waken dat die niet
openbaar worden gemaakt.

 > Inderdaad veel erger dan Texas.

Eerder het type Zuid-Afrikaanse apartheid, is mijn indruk. Wel ook
bijbel geinspireerd, toch?

Henk Elegeert