Harry Potter-gelovigen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Oct 7 13:38:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op vrijdag, 7 okt 2005 om 08:01 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Vanochtend in GML.

? gml?

> Heerlijk toch om zo'n joker zo vroeg bezig te horen als je opstaat. Je
> wordt er vrolijk wakker van.

heb ik ook vaak bij hilversum 1

> 10 Minuten later in journaal komt er een bericht met weer een
> grandiose inval Verkeer en Waterstaat. Men wil file gaan bestrijden
> door een proef te gaan houden om mensen elke dag dat ze een file
> vermijden met een paar euro te gaan belonen. Dat natuurlijk ter
> vervanging of zo van het spitsrijden, ze moeten iets natuurlijk.
> Zouden ze dat ook uit het boekenweekonderwerp gehaald hebben of komt
> het uit het HarryPotter-geloof van Balkenende?

helemaal enig vond ik het idee om het met de gsm te gaan controleren> ;)

alsof je die niet gewoon thuis kan laten tijdens de spits
als ik tien minuten nadenk over de mogelijkheden voor fraude kan ik zo
10 ambtenaren een jaar aan het werk zetten.

> Je kan dus geld gaan verdienen door niet in de file te staan. Moet
> alleen ergens uit betaald worden natuurlijk. Maar weer een
> accijnsverhoging of zoiets?

ger heeft de financiering al voor elkaar.

> Nog even hoor, en Nederland wordt bestuurt vanachter een spelcomputer
> van Zalm of zo, hij schijnt er mee overweg te kunnen. Hij heeft echter
> een groot geluk. Ik hoorde hem gisteren nog zeggen dat hij zelfs zijn
> eigen vrouw niet gelooft als ze zegt dat alles duurder is geworden
> door de Euro. M.a.w. hij gelooft dus helemaal niks, behalve zichzelf
> dan.

LOL, ik mag die zalm wel
da's een rasechte liberaal van de oude stempel.
ieder voor zich en zalm voor ons allen ;/

gr elma