Spoeddebat: Ook ik sta achter Ben Bot !

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Oct 7 12:44:37 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ik heb een bloedhekel aan het cda.
mij ingegoten door gruyters zaliger toen hij zijn  vingers natelde.
ik heb nog niet veel tegenbewijzen gemerkt die maken dat ik mijn
vingers niet iedere keer zorgvuldig natel na het handen schudden met
christenen.

dit om ff mijn standpunt toe te lichten. ;)

maar ben bot, ik ben eigenlijk een beetje een fan. :)
misschien omdat ik de indische jongetjes uit mijn jeugd herken, naar
wie ik soms heimwee heb.

dus, mijn steun heeft ie, die ben bot. :)
ik snap zelfs dat hij door de knieën ging voor het cda geweld van zijn
tegenstanders slang verhagen en consorten.

voor wie het wil aannemen: dat is niet laf, dat is indisch.
is een cultuurverschil.

het is geen gezichtsverlies om te buigen voor de sterkere. (nu: de
slangen van zijn eigen cda)
zeker niet als iedereen weet wat er gebeurd moet zijn aan intimidatie.

maar, kijk uit slang verhagen c.s.
kijk over je schouder. als ik ben bot was pakte ik je terug op momenten
dat je het niet verwacht. :{

Mark Giebels heeft op vrijdag, 7 okt 2005 om 11:50 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> Oklahoma is de meest religieuze conservatieve staat van de VS. De
> enige waarheid daar is de waarheid van God. Inderdaad veel erger dan
> Texas.

van de week nog een speelfilm op rtl4 n.a.v. van een beruchte zaak rond
een doodgeslagen homo jongen. net als in 'the laramie project'.

gevaarlijke plek, oklahoma. :{

gr elma