Reageerbuisbevruchting wellicht volgend jaar weer in het pakket.

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Fri Oct 7 07:35:00 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Thursday 6-10-2005 19:55, Ger wrote:
><knip>wat ook de oorzaak van zijn vinger achter in strot was uiteraard
>toen Wouter Bos aan het woord was. Die komt op, of probeert op te komen
>voor de kleine man in de straat. En ja, als je moet kotsen van de gewone
>mensen kom je tot bewegingen om je vinger in je keel te duwen.<knip>

Ik snap niet dat iedereen in dat gebaar van Hogervorst een kotsopwekkend
gebaar ziet.
Volgens mij bedoelde hij "je kan me pijpen".
Variatie op "je kan m'n zak opblazen".
Wijselijk heeft hij natuurlijk niet uitgelegd dat hij helemaal niet moest
kotsen.
(dan doe je één keer je vinger tegen je strot, en niet een paar keer)
(vertelde een Boulemialijder mij).

Glenn