bericht voor Ger

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Oct 6 17:27:43 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Fritz,
je krijgt het lijstje thuis waar je op welk moment aan moet voldoen. Er
staat nog net niet bij dat je het lijstje daarna goed bewaren voor als ze na
een tijd weer eens terugkomen. Dat hoeft ook niet dat melden ze netjes en
bijtijds. Maar sorry, ik heb geen zin om in te gaan op de hele ISO-onzin,
dan zit ik zo een boek te schrijven.
En dat is werk en krijg ik dadelijk weer herrie met het UWV:))))
Zoals je zegt Fritz ze zijn gericht aan de verkeerde. Er bepaald maar een
iemand de normen van goed of niet, dat is de klant. Je zou het eens aan de
winkel bij je om de hoek moeten vragen.

De normen zijn goed te beschrijven en dat wordt ook gedaan. Er zou eigenlijk
bij moeten staat dat het de bedoeling is dat die eigenlijk altijd zouden
moeten gelden, ook buiten de beoordelingsmomenten, maar dat zijn ze vergeten
op te schrijven denk ik. En de voor controles wordt iemand voor benoemd
binnen de eigen organisatie.
Zie het nieuwe kantoor van UWV, duidelijk toch.

Ger