Liberalistische terreur: overzicht gisteren en vandaag

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Oct 6 13:43:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op donderdag, 6 okt 2005 om 12:01
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> Ik kan dat alleen maar bevestigen. Er zal een 'paling-oproer', een
> gewa-
> pende strijd tegen het liberalisme uitgevochten gaan worden. Het verzet
> wordt momenteel overal georganiseerd, ook bij mij (en Halsema, want die
> woont bij mij om de hoek) in de buurt.

LOL, een palingoproer ontstaan vanaf deze lijst, hup!

> weken of een maal per week. MENEER FLUKS ZOU DE LIBERALEN HUN GIROBOEK-

language, language heer fluks. ;)

gr elma die het nu geheel met je eens is:
formuliererippers aller landen verenigt u, u heeft niets te verliezen
dan uw ordners.