Radio4 verdwijnt mogelijk uit de ether: Nederland 3 ook

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Oct 6 13:37:04 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen heeft op donderdag, 6 okt 2005 om 13:31
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Marc bedoelde met Nederland 3 de TV zender neem ik aan en niet
> Hilversum 3 a.k.a. Radio 3, dat nu for some obscure reason 3FM genoemd

o, dank, verkeerd gelezen

en rampspoed! is de door mij meest bekeken zender. grrrrr

ook al wordt beloofd dat de goede nps uitzendingen bij anderen
ondergebracht zullen worden, eerrst zien, dan geloven

grrrrr elma, die zich afvraagt of je wat aan een cd spelertje op je
zolder zou hebben, voor de broodnodige bach. ;)