UWV staat boven de wet blijkbaar.

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu Oct 6 12:52:35 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op woensdag, 5 okt 2005 om 16:40 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> megaknip

> Net voor ze hoorn erop legd zegt ze, ik wordt hier hoorndol van, het
> wordt met de dag erger. Ik kan nog een lachje bij haar veroorzaken
> door te vragen of ze me kan aanmelden voor de reintergratie en we
> samen een kaartje naar de Geus zouden kunnen sturen.

LOL, door dat gesprek met jou kan zij er weer een week tegen. je doet
goed werk. :)

>  Ik help zo heel Nedreland aan het werk krijg ik het gevoel.

ik lees dit zelfde zinnetje op andere lijsten ook geregeld. ;/

> sofinummers en dergelijke. Je moet er maar begrip voor hebben en niet
> willen profiteren. De staat waar je heel veel jaren kanonhard voor
> gewerkt hebt hoeft geen rekening te houden met jou maar jij met de
> staat.

alleen maar zolang als we de staat ermee weg laten komen hè

> Vraag is waar die mensen die moed vandaan moeten halen, ze laten je in
> de ***** zakken en je ze vragen begrip ervoor, anders heet het niet
> solidair.

f*ck schijnsolidariteit. :{

> opvoeren zover we kunnen, alvast voor de belasting van volgend jaar.
> Ze zullen schokken en de ombudsman krijgt ook nog wel bericht. Hebben
> ze daar ook weer wat te doen en ben ik weer mensen aan het werk aan
> het houden.
>
> Ger, die bij alle ellende het leuke ervan in gaat zien.

kijk, dat houdt de moed erin!

succes, gr elma