Liberalistische terreur: overzicht gisteren en vandaag

Thu Oct 6 12:01:03 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De VVD wil NPS wel degelijk zo snel mogelijk de nek omdraaien. In 2008
en niet in 2011:
   http://www.elsevier.nl/nieuws/cultuur_en_televisie/nieuwsbericht.asp?artnr=67180&rss=true
Ook wil de VVD nu reeds het speciaal onderwijs met relieuze beginselen
verpatsen,
   http://www.refdag.nl/artikel/1231941/VVD-denktank%3A%20Schaf%20bekostiging%20godsdienstige%20scholen%20af.html
De ellende gaat dus maar door.

Ik hoorde Halsema gisteren bij standpunt.nl iets zeggen over de plannen
van Dekker. De 'Amsterdamse buurten' zouden een kruitvat zijn als die
plannen doorgaan.

Ik kan dat alleen maar bevestigen. Er zal een 'paling-oproer', een gewa-
pende strijd tegen het liberalisme uitgevochten gaan worden. Het verzet
wordt momenteel overal georganiseerd, ook bij mij (en Halsema, want die
woont bij mij om de hoek) in de buurt.

Men heeft in Den Haag geen idee van hoe kwaad de burger op dit kutkabi-
net is. Gisteren vond ik weer twee nieuwe liberalistische formulieren
in de bus (KPN en Postbank) - ik sprong dus uit m'n vel van kwaadheid.

Ik moet dus weer van alles van de liberalen gaan beslissen (wat zijn
m'n voordeelnummers, betaal ik wel of niet voor giroboekje, betaal ik
wel of niet voor giro-afschrijvingen, hoevaak wil meneer Fluks giro-
afschriften ontvangen - 1 maal per maand (gratis !), een maal per twee
weken of een maal per week. MENEER FLUKS ZOU DE LIBERALEN HUN GIROBOEK-
JES EN AFSCHRIFTEN HET LIEFST DOOR HUN ROTSTOT HENGSTEN - DAT WIL MENEER
FLUKS ! Moge ze er in stikken. Ik wil dat dat liberale tuig mij met rust
laat met z'n gestoorde formulieren.

Verwacht trouwens elk moment het jaarlijkse formulier van Nuon. En dan
was er vandaag nog een formulier van de woningbouwvereniging en van de
universiteit. En dat zorgtoeslagformulier moet ik ook nog steeds invullen,
uiteraard. Maar daar komt steeds weer een ander kutformulier tussen.

Marc Fluks, verformulierde vrijzinnig-democraat te Amsterdam