Ook ik sta achter Ben Bot !

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Oct 6 08:32:14 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

D66 komt straks om uit te spreken dat ze het zeer waarderen dat hij zijn
woorden heeft ingetrokken en dat hij er spijt van heeft.Het zou me niks
verbazen.
Per ongeluk je echte mening ergens over geven doe je op zijn ASO'os af met
een slip of the tong.
Het was niet verstandig dat hij dat zei. Die uitspraak alleen al, het is nu
dus niet meer verstandig om je mening te geven, tenminste als je tot ASO
behoort.
Het is niet verstandig om de waarheid onder ogen te zien en dat te zeggen.
Zou D66 dat nu onder dat zogenaamde dualisme verstaan hebben?
Ferry Mengelen gisteravond, hahahahaha. hij moest zich eerst hervatten om
verder te kunnen gaan met het programma, hij kwam er even niet van bij. Top
Ferry, dat was genieten. We lachen er maar mee was het commentaar vanuit de
studio.

Het gaat trouwens uitstekend met ASO. De media gisteren een beetje volgend
kan je het zien. Elke dag kritischer, oud-leiders worden tevoorschijn
gehaald en en ze kotsen ervan, van Agt, Terlouw, tja, ik betaal nog wel mijn
contributie. Dergelijke uitspraken zeggen voldoende.
Ik ben geen waarzegger maar durf het zo ongeveer wel aan Balkje 2 gaat het
niet halen. Bij de VVD, het CDA en zo'n beetje heel D66 mogen ze dadelijk
uitgebreid van hun zeer riante wachtgeld gaan genieten, zonder enige vorm
van sollicitatieplicht of zo, wat heerlijk he voor die toch erg hard
werkenden achteroverleuners. Moeten ze dadelijk zo maar gaan wachten tot ze
65 zijn voor ze hun pensioen gaan krijgen, en dat ook nog zonder
spaarloonregeling.

En ja, dingen als Botje erbij dragen er aan bij. Je kan natuurlijk ook geen
minister hebben die de waarheid zegt.

Ger