Ook ik sta achter Ben Bot !

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Oct 6 00:55:59 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ben Bot heeft zojuist gezegd dat de Nederlandse regering niet achter de
> oorlog tegen Iraq had moeten staan.

Wel wat laat, overigens.

Regeren is immers, 'vooruitzien' en dan heb je aan conclusies achteraf
niet zoveel.

Immers, waarom zou een land medewerking moeten verlenen aan het opsporen
van niet bestaande WMD's? Een normaal mens zou bij zichzelf te rade gaan
alvorens een dergelijk standpunt te betrekken.

> Ik denk dat in deze voor vrijzinnig democraten in D66 moeilijke dagen het
> van belang zij te tonen op welke wijze wij ons onderscheiden van usurpe-
> rende sociaal-liberalen, door openlijk 'onze' minister van Buitenlandse
> Zaken te steunen vanwege voornoemde uitlatingen.
>
> Wat Ben Bot vandaag deed is heel moedig en verdient alleen al om die reden
> ons aller steun !

Eens.

Na de rateltandende Camiel Eurlings blijkt ook Maxime Verhage te willen
blijven struisvogelen.

Henk Elegeert