De voorgestelde nieuwe leider

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Oct 5 14:06:54 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "e.ouwehand1" <e.ouwehand1 at chello.nl>
> femke for PM?
>
> (heeft meer zetels dan pechtold, en is niet zo controversieel als
> bos of masrijnissen. ;)
>
> gr elma (die wel weet dat ze nu aan het vloeken is op de lijst. ;)

Welnee, niks mis met haar. Premier zal ze echter nooit worden. Wellicht wel ooit naakt in de TK te bewonderen, zie:
http://www.de-dienst.nl/singapore/index.php?gallery=./Voorstellen%20onderverdeeld/de%20nieuw%20te%20maken%20%27Schilderijen%27&image=287passiekln.jpg

Ooit nog eens samen met Bart, de schilder, aan promotieonderzoek gewerkt. Heb hem nooit tot D66 kunnen bekeren, was een hardnekkig groenlinkser. Vandaar die voorkeur om Femke naakt af te beelden. Maar als zij niet wil, lijkt het me wel wat voor Boris vdH... Weet je ook meteen zeker dat de SGP niet meer terugkeert in de kamer, vrijwillig...

Groeten,
Mark Giebels