Het wordt elke dag erger, ASO ten top.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Oct 5 07:55:58 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het ASO-gehalte neemt steeds ergere vormen aan.

Minister Remkes reageert op een taskforce voor gehandicapten die zich zorgen makem over het redden van die mensen in nood, dus bij brand en dergelijke.
Hij wil er niks mee doen want ze wonen tenslotte vrijwillige alleen of thuis en er zijn tenslotte ook mensen met huisdieren. Heel liberaal natuurlijk bedoeld, je woont vrijwillig thuis en je hebt een vrijwillig huisdieren en och, die man of vrouw die door de handicap in een andere positie verkeerd moet niet zo zeuren. Die hebben doorgaans een WAO-uitkering of zo dus mocht er wat gebeuren wordt het er alleen maar goedkoper op toch?

Nog wat heel erg liberaals.

Steeds meer, en langzaam grote aantallen mensen krijgen of hebben gehoorproblemen door het werk wat ze doen, althans de omstandigheden waaronder ze dat moeten doen. Binnen 10 jaar gaat dat ernstige problemen opleveren, ik hoorde van de week nog iemand van D66 zeggen dat 10 jaar vooruit kijken of zoiets.......
Wat een kans zou ik zeggen, kijk 10 jaar vooruit, of is het nu zo dat men toch wel heel erg vrijwillig naar die geluiden luistert en dus niet moet zeuren. En die problemen die er dan komen is net zoiets als het veranderen van de sociale regelingen, dat schuiven we maar vooruit???????
Misschien een gouden tip voor D66. stel voor de Geus de arbeidsvoorwaarden nog verder te schrappen, dan wordt het luisteren nog liberaler.

Dezelfde mensen met die gehoorproblemen horen trouwens de sirene niet bij alarm. Goed he? Weer wat misschien die het probleem helpen oplossen om de sociale voorzienigen in te dammen. En ook nog helemaal vrijwillig, liberalisme ten top.

Waarom hebben we eigenlijk nog verkeersregels, we rijden toch allemaal vrijwillig op de weg daar heb je toch geen verzekering en/of regels voor nodig?
Ik heb me heel erg liberaal bedankt als lid van de belastingclub in Nederland, laat ze dat nu niet accepateren, ik ben verplicht gewoon lid te blijven en te betalen.

Ware het niet zo ernstig dan zou je, maar het wordt wel heel erg lachwekkend allemaal.

Ger