National Health > positie patienten (was:DBC's (was: ... verzinsel))

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Oct 3 11:46:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ik ben kwijt wie het was die de national health erbij haalde, bert
geloof ik

en je vergelijking viel ten gunste van nederland uit.

mijn zoon heeft lang in engeland gewoond, is nu een jaar terug, en was
er niet ontevreden over. heeft veel met de NH te maken gehad als klant.

hij werd daarentegen zeer ibbelig van de nederlandse burokratie
nu hij eraan gewend is gaat het wel weer, maar pfffft. :(

ik wou het maar even vermelden in het kader van het out of the box
uitbreiden van onze horizon. ;)

gr elma