honden en auto's belangrijker

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Nov 30 23:04:21 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tsja Elma, ik schreef op de lijst al eerder dat ik die kinderopvangplannen vreselijk vind. Help ouders die dat nodig hebben financieel, maar ga het vooral niet allemaal via de rijksoverheid lopen regelen. Vooral zoiets als kinderopvang is hardstikke persoonlijk. We leven niet allemaal hetzelfde en we hebben niet allemaal dezelfde idealen en overtuigingen. En dat is logisch en prachtig wat mij betreft.

Groeten,
Mark Giebels