Mail van de CIA (ben ik terrorist ?)

Tue Nov 29 00:17:41 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 28-nov-2005, at 19:19, Dr. Digibeet wrote:

>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>
>  Ik vermoedde al zoiets.

Vermoeden is niet voldoende Dr. Digibeet.
In het vervolg zelf even uitzoeken; niet de lijst
er mee vervelen.

> Meestal slipt dit niet door de filters heen.

Nooit blind vertrouwen op techniek.

>  Zo'n Windows-dingetje dus, daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

Een reden te meer om niet de lijst te vervelen.

>  Ik weet noppes van Windows.

Dat is geen excuus.

> Ik heb een computer waar men zelf iets mee kan doen.

Dat kan met PC's die Windows draaien ook.

> Programma's schrijven en zo.

Dat kan met PC's die Windows draaien ook.

> Voor mij is Internet virus-vrij.

Je hebt vandaag juist bewezen van niet.

> Reuze handig... maar ja, als er dan toch iets naar binnen slipt...

.. dan ga je gewoon even op onderzoek uit, Dr. Digibeet.
In plaats van de lijst te vervelen met je onkunde.

En voor het geval al die toespelingen op Windows
als ad hominems waren bedoeld: mijn computers
draaien Darwin.

Welterusten doctor.

Erik vdMb