levensbeschouwing > Fundamentalistische atheisten

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon Nov 28 22:53:26 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen heeft op maandag, 28 nov 2005 om 21:31
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hoedanook: Het handwoordenboek is gewoon via vandale.nl doorzoekbaar.

dank voor een favoriete url erbij, henk L :)

> `schar|rel|kip (de ~ (v.))
> 1 kip die los rondloopt, die scharrelt

maar ja, vandale geeft dan weer niks voor eko.
is zeker te nieuw?

want als er scharrel op staat, tja, dan zitten ze niet meer met hun
bloedende pootjes en kammen, met afgebrande snavels opeengepakt in een
kooi, maar nog wel met hun duizenden binnen in een schuur te scharrelen.
deprimerende concentratiekampen.
voor een paar cent meer per ei lopen ze lekker allemaal vrij rond.

gr elma, ff vanaf een stokpaardje ;)
stok·paard·je (het ~, ~s)
1 onderwerp waarover iem. bij voorkeur spreekt
2 stok met een paardenkop eraan als kinderspeelgoed

en als vandale denkt dat het mijn voorkeur heeft dat ik erover spreek,
dan heeft ie het mis. :(

ik ben geen cassandra, 2de gr elma