Mail van de CIA (ben ik terrorist ?)

Mon Nov 28 17:43:36 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 28-nov-2005, at 17:31, Dr. Digibeet wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Na de tip (bedankt, trouwens) van Erik van den Muijzenberg
> <muijz at DDS.NL>

O, heet ik nu weer Erik van den Muijzenberg?

> heb ik zojuist m'n mailbox opgeschoond en ik vond zowaar de
> geforwarde mail
> hieronder.
>
> Is dit echt ?

Natuurlijk niet. Doe toch niet zo dwaas!

> In de bijage van de mail zit een file - dat ik niet geopend
> heb, trouwens...

Die bijlage is het W32/Sober at MM!M681 virus,
en het geheel wordt ook wel FBI-virus genoemd.

Iets opzoeken is niet verboden hoor Fluks.
Zie bijvoorbeeld Geenstijl:
http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/11/
fbi_waarschuwt_voor_virusmail.html

Erik vdMb